Geschillen
Wij stellen alles in het werk om eventuele klachten te verhinderen, te verhelpen en op te lossen.
Wij kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor letsels of schade voortkomend uit gebruik van onze producten.
Moest je toch nog een klacht hebben, gelieve deze door te mailen naar info@cil-lou.be.
Mochten we er samen toch niet uitkomen, dan kan je als consument terecht bij Safeshops. SafeShops.be zal bemiddelen tussen de consument en de verkoper indien de klacht op het eerste zicht gegrond is.
Je kan hen bereiken via:
het klachtenformulier op
https://www.safeshops.be/nl/consumers-complaints/
of schriftelijk:
Kapelsesteenweg 195/1,
2180 Ekeren, België
Geschillen kunnen ook behandeld worden door de Consumentenombudsdienst (https://consumentenombudsdienst.be/nl ) en bij het Online Dispute Resolution platform van de EU (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN)